pics raya!

Tuesday, September 22, 2009

Selamat Hari Raya!
yeahhh!


Akhirnya dah raya kitakan,
kejap je masa berlalu..

Amacam raya korang tahun ni?
Duit raya,banyak ke dapat?
or dah mula untuk memberi dan bukan untuk menerima dah?!
huhu!

Apa² pon,semoga raya tahun ni,bermakna bagi korang semua..

Ok laaa.. Tahun ni,Nana beraya kat Pahang bersama tunang dia.. Dah tau kan?! Sambil tu,Nana kata dia juga ziarah kubur arwah bakal mak dan bapa mertuanya.. Al-Fatihah untuk mereka!

Sini ada sedikit gambar masa raya Nana (sebelum ke Pahang),bersama family.. I took this pics from Elsa Emeera's facebook acc..
Thanks babe!


1 comments:

fazrin2211 September 23, 2009 at 11:12 PM  

selamat hari raya!! bila nak buat album lagi!

Post a Comment