Pahang Reception

Sunday, November 28, 2010

Nahh! Lagi gambar persandingan EK tapi kali ni di rumah pihak lelaki pulak, di Mentakab Pahang.

Tak banyak sangat gambar yang kami dapat semasa persandingan kat sana, tapi cukup la ni kan. Sekadar tengok baju warna apa mereka pakai,dah la hehe :p






5 comments:

PUtRi mAniS November 28, 2010 at 9:24 PM  

suka tgk pic elyana masa wedding dia..berseri2!

siti habsah November 29, 2010 at 1:41 AM  

chanteknye elyana....like3...:)

Anonymous,  December 11, 2010 at 4:23 AM  

my dream 'theme color' utk bertunang!!
looks sweet on u elyana!
n btw, congrats!
soga berkekalan sehingga ke akhir hayat.. amin.. :)

Anonymous,  January 7, 2011 at 5:12 PM  

haih!berseri2 mase ni kawin jek sbb mekap mcm tepung gomak! dah ilang dare dgn seri sblm kawin dah hahaaaha

Post a Comment