(Gambar) Sekitar majlis akad nikah

Saturday, November 20, 2010

Salam dan Hi semua.. Sekarang post yang di nanti-nantikan oleh orang ramai, ini dia. Gambar akad nikah Elyana dan Khairul semalam yang berlangsung di Duchess Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, sekitar jam 8:30 malam.

Dengan sekali lafaz je, our favourite girl, Erneelya Elyana Emrizal selamat diijabkabulkan sebagai isteri yang sah kepada Mohd Khairul Anuar Hussin.

Pengantin perempuan menerima mas kahwin RM80 dan wang hantaran sebanyak RM22,000.



Majlis pernikahan ini menggunakan khidmat Arma Wedding Couture dan Ary Wedding Couture bagi melakar pelamin ratu sehari ini. Majlis yang berkonsepkan senibina Islam ini kelihatan sungguh indah dengan busana berwarna biru firus rekaan pereka fesyen terkenal negara, Hatta Dolmat, manakala solekan dan dandanan oleh Saidatulnisa Aminuddin.

Majlis pernikahan ni dihadiri kira-kira seramai 200 orang yang terdiri daripada saudara mara terdekat pasangan ini.

Dan majlis persandingannya pula akan di adakan hari ini (Sabtu) pada jam 12pm untuk jemputan ahli keluarga dan 8pm untuk jemputan media dan rakan-rakan.

DAN kepada korang yang telah dijemput Elyana sendiri, hadirkanlah diri korang dan snap-lah sedikit gambar untuk kami ok? :p .. Enjoy the pics, byebye!







gambars kredit to budiey.com

2 comments:

Anonymous,  January 7, 2011 at 5:08 PM  

dah puas konkek sblm kawin,dah kawin lg la konkek hari2..tak bosan ke weh hahaha..kal brg baik xpe ini gedebeh..aku nak buat bahan pon nak muntah!haha

Anonymous,  January 7, 2011 at 10:46 PM  

so sweet....semoga kekal ke akhir hayat...amin....

Post a Comment