Elyana ,dulu dan kini !!

Monday, January 5, 2009

Penampilannya sejak empat tahun lalu hingga kini, sentiasa berubah-ubah.

LAGU Niat yang dinyanyikannya pada tahun 1998 berjaya melonjakkan namanya dalam bidang seni suara. Kemudian diikuti pula dengan lagu Tak Tercapai Akalmu, Diriku Bagaikan Tapak Sulaiman dan terbaru, Kalis Rindu yang terus memuncakkan popularitinya.

Dulu dan kini, penampilan Erneelya Elyana Emrizal, 21, atau lebih popular dengan panggilan Elyana, cukup berbeza. Potongan rambut, pemilihan busana dan padanan aksesori segala-galanya disesuaikan mengikut peredaran zaman.

Tata rias bekas pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam, Selangor, ini tidak pernah silap, sebaliknya sentiasa menjadi ikutan gadis remaja yang inginkan penampilan yang lebih segar dan ranggi.

Ikuti transformasi bintang muda ini yang gemar mengumpul aksesori dan sentiasa mencuci rambutnya setiap hari supaya kekal sihat dan bersinar.

source:Kosmo

KIRI:
GAYA ranggi terserlah apabila menggenakan seluar jean separa lutut, baju-t tanpa lengan serta tali pinggang dan gelang rona hitam.
TENGAH:
SEMAKIN bijak berfesyen. Padanan rantai dan skirt pendek bertingkat tampak ceria bersama baju-t rona hijau. Lebih-lebih lagi, potongan juraian rambut depannya.
KANAN:
MASIH mencari imej sendiri. Gaya rambut pendek dan penampilan kasual sentiasa menjadi pilihannya ketika berusia belasan tahun.

KANAN:
GEMAR bereksperimen dengan potongan rambut terkini. Rambut Elyana yang hitam dan panjang dipotong pendek. Highlight rona merah menambah seri rambut.
TENGAH:
FESYEN koboi yang unik. Bulu mata palsu menambahkan daya tarikan pada wajahnya. Elyana tidak pernah lupa membawa pelentik bulu mata dan maskara ke mana sahaja.
KANAN:
SESEKALI muncul dengan potongan rambut pendek yang telah dikeritingkan

Now!!

0 comments:

Post a Comment